Det svider!

Sitter nu med färgen i håret och hela huvudet svider. Skitjobbigt när jag inte kan klia! Haha. Nåja, snart får jag tvätta ur färgen och då blir det bra. Förhoppningsvis? :P Varför det kliar extra mycket tror jag är för att min Psoriasis (jag har hårbotten psoriasis) börjar komma tillbaka :/ Måste köpa läkemedel så det försvinner! Tur att jag har kvar recept :)

Väldigt intressant att läsa om det här va? Speciellt på självaste julafton, haha! Ska sluta terrorisera er med en jävla massa svammel ;) Men har man lite att göra så har man :P

Kommentarer
Postat av: jonna

tack. ja hoppas oxå det!:)

de e fan inge skoj me magsjuka. ja e så fruktansvärt rädd å spy:S

2008-12-25 @ 23:20:00
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0