Dan före doppare dan

Jamen visst. Nu är det inte länge kvar till Julafton, mys! ;)

Dagen har varit bra. Enbart myst på här hemma med Emil och Ebbs! Tagit oss en promenad och lekt i snön (Jag och Ebba såklart;) Jenny, Loke och Dolly kom förbi en snabbis också, riktigt trevligt.Ebba tyckte om Dolly, men vette tusan om Dolly gillade Ebba? Haha! ;) Hon lät som en hes delfin, busfröken :)

Strax efter fyra brummade vi ut till Antnäs för att lämna Emil hos farmor och farfar, han sover där inatt. Hoppas det går bra med min guldklimp, men det tror jag nog! :) På vägen hem köpte vi skräpmat och slafsa i oss när vi kom hem. Efter det började jag min städning somjag bestämt för länge sen att jag skulle göra idag. GRYMT noga har jag varit, så det tog lite tid. Toaletten blev inte gjord, så den ska jag ta imorgonbitti innan jag ska till stan. Efter städningen blev det en dusch och direkt efter det for jag och Ebba till Emelie för att kolla in hennes nya place :) Jättefint och mysigt var det!

Vi kom hem halv tolv och sen dess har jag ugglat på här. Ska faktiskt ta och betala räkningarna nu så slipper jag göra det imorgon på morgonen! Smaaart Lisa! Sen blir det att sova i min renbäddade säng, underbart! ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0