Andra advent

Vilket jag hade glömt bort. Kom på det nyss då jag läste Moas blogg :) Tänk så virrig man kan vara.. iallafall jag :P

Gårdagen flöt på riktigt bra, förutom i början, haha. Hade så jäkla bråttom till kyrkan, höll nästan på att komma för sent. Kom in 2 minuter innan dom körde igång.. Men jag han! :) Efter kyrkan begav vi oss till Vägverket där det bjöds på allt möjligt. Smörgåstårta, korv&bröd, en massa olika kakor och även vanlig tårta. Jag höll på att spricka! Suuupergott var det :) Jag och Emil brummade hem strax efter fyra för han var supertrött. Men ändå så sov han inge mycket alls, endast i bilen på väg hem.

Nåja, var hemma till halv fem. Då blev det mys och bus tills det blev läggdags. Emil sov redan klockan sju, han var helt slut. Då skyndade jag mig iväg till bussen som gick kvart över sju och for till Malin! :) En skit trevlig kväll hade jag, vi satt och surrade och drack alkoholhaltiga drycker. Det var jag, Malin, Erika, Erik och Therese :) Tolv kom pappa och hämtade mig och då bar det av hem för att sova.

Idag har vi inte gjort NÅNTING. Nästan. Varit hemma och slappat hela dagen lång. Nånting bra har vi gjort.. nu har vi äntligen varit och lämnat våran bil på lagning, så vi får se när den blir klar. För hoppningsvis före jul så kanske vi hinner besikta den och det före julen.

Nu ska jag gå till tvättstugan och hämta all tvätt. Sen blir det slappa i soffan med choklad och cola :P Diska och plocka undan har jag redan gjort. Guldstjärna till Lisa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0