Tröttare än tröttast

Idag ville Emil till att vakna lite tidigare. That´s life! Han är söt iallafall ;)

Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra? Gick aldrig till mamma och pappa igår, var bara hemma. Så det blir nog att gå dit och äta middag idag istället. Gott med färdiglagat ;) Orkade inte laga nån middag igår.. jag gick på Rimi och köpte mig en färdigrätt, haah ;D

Klockan åtta nu på morgonen så ska vi iallafall lämna in bilen på polering så den blir fin. Sen behövs det köras en kemtvätt invändigt på den men det får vi ta nästa månad, vi har inte råd med allt på en och samma gång tyvärr. Och snart är det besiktning, 3 September. Måste hinna fixa en liten sak innan dess men det ska nog hinnas med. No problemas! :P

Nu blir det soffläge för att äta frukost och leka lite med Emil.
Och föresten, nu vill jag ha tillbaka min kamera!! Pappa hade tydligen fått ett mail om att den var godkönd iallafall, att det skulle gå på försökringen, så tur det :) Hoppas bara det inte tar alltför lång tid!

Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag utmanar dig! http://varforstabebis.blogg.se/2008/august/utmanad-1.html#comment



:-)

2008-08-13 @ 17:24:02
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0