Tidig morgon

Oooj så tidigt jag är uppe, haha! :) I vanliga fall kliver jag upp vid nio-halv tio :)
Emil vaknar alltid vid sju och ska äta, och nu var det lika att kliva upp för nio ska vi på 3 månaders vaccinationen. Shit, tänk att han redan blivit så stor?! 3 månader exakt idag. Min lilleman är inte så jäkla liten längre ;) Och ingen fin bild kan jag lägga upp heller för kameran är ju trasig :( (ska höra med pappa om min är fixad, annars köper jag mig en ny, för en kamera MÅSTE jag ha)

Och på tal om Emil så har han varit pain in the ass med sin mamma i två dagar nu! Vet inte om det tänder som spökar eller om han har ont i magen? Han bara skriker och är grinig mest hela tiden. Patriks teori (den var rätt smart, även fast den kom från han;P) är att Emil har sömnbrist. Och så kan det ju faktiskt vara. Han sover sjukt dåligt på dagarna. En kvart hit och en kvart dit. Han skulle behöva få en vila på en timma eller två, de skulle han må gott utav. Men hur jag ska lösa det var en annan femma, för jag kan ju inte tvinga han till att sova?!

Nu ligger han i babygymmet och sprattlar och har sig. Är någorlunda snäll just nu! ;) Men hör att det börjar bli sura miner där borta så ska skynda mig ta en rök innan helvetet bryter ut, haah :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha ha, ja snart så ska jag få en jag också! :-) Längtar ihjäl mig, lovar att jag får sova mer när knodden kommit nä före. ha ha. Just nu blir dte inte mycket till sömn, tur att jag får vila lite på dagarna, annars skulel man rasa ihop!



I veckan gör jag fasikken inte alls mycket, vad ska du göra? Hitta på ngt? :-)

2008-08-05 @ 12:16:13
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0