Söndag idag

Snart är helgen över, dom bara springer förbi. Det går FÖR fort.

Vad hände igår? Slappade här hemma på förmiddagen, tvättade en maskin med tvätt (nu finns det inga smutsiga kläder längre, bara skitiga handdukar!) och mös på med Emil. Sen när han somnade vid halv nio - nio tiden igen så la vi oss i sängen och jag somnade också. Så jäkla skönt! :) Blir säkert samma idag också. Hoppas hoppas!! :P

Sen då vi vaknat så tog jag ut Ebbs en sväng så hon fick göra sina behov, och sen for vi och köpte lunch på MAX. Det var snuskigt gott.. Känns som en evighet sen jag åt där sist, men så jäkla länge sen är det då inte, haah! :P Slappade ännu mera efter lunchen och sen deär vid halv tre tiden for vi till Måttsund och hängde ute i det fina vädret :) Ebba var gode nöjd av att springa fritt hela dagen, speciellt när hon får springa i skogen :) Vi grillade och åt middag där. Klockan sex drog  vi oss hemmåt.

Väl hemma så stannade jag inte sådär superlänge. Jag och Emil for till Suzie och Rasmus och hälsade på. Det var trevligt :) Rasmus var lite små grinig och Emil var rätt nöjd, så pojkarna körde ombytta roller idag.. Brukar ju alltid vara min lillgubbe som är sur! ;) For hem kring halv elva så jag kunde lägga Emil för natten i sin säng och jag satte mig här och nördade :)

Är ruggigt trött nu för har inte fått alltför mycket sömn inatt. Beror inte på Emil, nejdå, han har varit lika snäll och sovit hela natten. Mestadeks beror det på Patrik OCH mig själv. Patrik var hemma kring halv två, då tog han ut Ebba och "glömde bort tiden" (HAHA) kom in klockan två. (Han var inte ute själv, var flera fyllekajor!) Sen låg vi och surrade lite eftersom han var tvungen att berätta allt som hänt. Så jag somnade strax före tre och Emil skulle upp tjugo över sju :( Nåväl, får mest troligt vila snart så de ska bli skönt :)

Nä, nu en rök sen lite frukost och lite mys/bus med Emil :)

Kommentarer
Postat av: Sara

god morgon :)

2008-08-17 @ 09:10:14
URL: http://neverendingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0