Såååå sugen

Godmorgon godmorgon.
Uppe före fan idag också.. Idag skulle Emil vakna redan klockan SEX! :( Fiiifan.. Gav han mat och la han sen i babygymmet och jag la mig i sängen, haha ;) Sju villle han upp därifrån så då var det bara att stiga upp! Så nu sitter jag här och nördar och Emil kollar på OS i babysittern, haah! ;D Han trivs som där, leker med sin lilla hundskallra och gör glädje tjut! :)

Igår som sagt så gick vi till mamma. Sen började regnet ÖSA ner och som tur var så hämtade jag bilen från poleringen så vi kunde köra hem och inte gå. Puuuh. Var väl hemma kring halv sex - sex tiden och då kom Anne och Kevin förbi. Länge sen man såg dom nu, dom har ju varit på semester i en hel månad, så de var superkul med besök :) Surrade på och åt sista biten kladdkaka, hehe :P Dom gick hem kvart i nio och då intog jag soffläge i högsta hugg! Underbart att bara ligga och slappa.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på? Patrik jobbar ju så det är tråkigt :/ Menmen, nån måste ju håva in pengar för inte fan är det då jag inte! ;P Kanske går förbi hos Sara om hon ska vara hemma? ;) Anne var sugen på att följa och kika på kläder om de nu finns kvar nå?

Ååh, jag är så grymt sugen på att beställa kläder till Emil från HM ;) Det finns så fina kläder. La in en beställning igår men tog bort den, haha. Kanske beställer nånting, får se. Det jag ville beställa igår fanns inte på lager och inte fan vill jag vänta till mitten på Oktober! Då passar ju inte ens kläderna längre. Så därför beställde jag inte.. Men kanske tar och beställer det som fanns inne nu? Aja, vi ser ju :P

Frukost time!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilket nummer på lägenheten på mariebergs är det ni ska flytta in i? :)

2008-08-14 @ 15:40:45
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jao, kommer bli knasigt! ja, det tycker jag faktiskt att vi kan göra helt klart! :-)



Såg att en på bytesbanken ville byta en 3:a på amriebergsvägen 68 tror jag det var, mot en 2a här på björks :P dock på 1:a våningen. Hur höga är husen? Bara 2-vånings eller fler? :)

2008-08-14 @ 15:59:43
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0