Så var det helg

Inte för att det har nån betydelse för mig i stort sett, är ju ändå ledig hela tiden ;) Fast nu är ju Patrik också ledig och det gillar vi! :D

Igår iallafall så gick jag och Anne till Sara på kvällen, satt där till ungefär nio tiden. Anne hittade mycket fina kläder åt Kevin och jag såg en body som jag missat tidigare så den tog jag hem till Emil, riktigt fiiin ;) Fast såklart spydde han ju ner den på en gång, haah! :P

Idag har vi haft besök av Anki på förmiddagen. Länge sen hon träffade Emil nu, så självklart fick ju farmor komma :) Hon köpte även med sig mackor från fiket, ruskigt gott :) Har även hunnit tvätta en maskin på förmiddagen. Guud så jag uppskattar min tvättmaskin nu. Slippa passa tider och dylikt. Jag ääälskar min tvättmaskin ;) Vad har vi mer gjort? Jo jag har varit på Ica Maxi och handlat blöjor.. Sen for vi till mamma och pappa och tvättade bilen och efter det var vi och hämtade käk. Var hemma ett tag och sen gick jag och Emil till Anne, Joni och Kevin. Även Suzie, Rasmus och Jocke var där. Så fullt hus blev det :) Surrade ett tag och sen vid nio tiden knallade alla åt varsitt håll. Sen dess har vi bara varit hemma.

Ska avrunda nu. För de första så har jag ingenting att skriva och för det andra ska jag fixa kvällsmaten åt Emil och sen lägga han för natten! Sen blir det väl säkert att sova för min del också, kliver ju upp så satans tidigt numer :/

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh! Jag hoppas det. Hade gärna tagit din förlossning :) Plopp så var ungen ute, visst var det så? ;) Haha.

2008-08-16 @ 07:13:51
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Marie

Ok, alltså typ plopp, plopp, plopp plopp då :) Men 27 minuter låter bra, det kan jag leva med ;)

2008-08-16 @ 07:23:16
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Sara

vad duktig han är emil som vill spy ner allt haha :)

2008-08-16 @ 08:50:19
URL: http://neverendingme.blogg.se/
Postat av: Lillis

Kikar in och säger Hej hej...ha de gott!!!

2008-08-17 @ 07:58:36
URL: http://trottergrand.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0