Regn, regn och åter regn!

Idag har det regnat mycket! Jättemycket. Så det blev då absolut ingen lång morgonprommis för Ebbas del. Inte för att hon var ledsen över det, haha. Min mysgris tycker inte om regnet!

Emil har varit supergrinig idag! Grymt jobbigt. Skrek konstant mellan halv elva och tolv imorse. Och det jobbigaste utav allt är att jag inte vet vad han vill. Tror det är tänder som spökar, för magnkip verkade det inte vara iallafall. Nåväl, han fick mat tolv och somnade. Skööönt :) Sen sov han ett bra tag, nästan till två. Då var han lite gladare. Patrik kom hem två från jobbet så han tog ut Ebba och kastade lite boll, jag och Emil for till Barnens hus och kikade lite. Köpte en jätterolig napp som är bra när det kliar i tänderna, fast han fattar inte hur den ska användas ännu, får se om han någonsin fattar det ;)

Var meningen att vi skulle in på Coop pch köpa en till nappflaska och nya nappar till flaskorna men orkade inte just för att det började spöregna. Jobbigt att parkera och bära Emil då. Han blir ju dyngsur! Så det får vi ta en annan dag.

Kom hem och patrik tog bilen och for och köpte skräpmat åt oss. Det var gott :) Vid halv fem kom mamma förbi med overallen hon handlat. Superfin! :)


Tyvärr dålig bild. Men en jättefin Mexx overall :)

Nu blir han snygg till vintern ;) Det som mer ska införskaffas är en åkpåse, har kollat på en jätteläcker en i kamoflage :) Ska bara se till att ha råd med den, haah :P

Sen for mamma och jag och Emil knallade upp till Ida för att kolla på Akelas söta små valpar! :) 6st fick hon igår, gudomliga var dom. Sockersöta! :) Sen tog vi en liten promenad så både Akela och Ebba fick ta sig ut. Sen dess har jag bara varit hemma. Emil har varit förbannad nu ikväll också. Vägrat att somna fast han är supertrött så nu är han övertrött i stället, bläää. Nåväl, han sitter och är nöjd nu i Patriks knä. Peppar peppar! Det är väl bara för stunden antar jag. Ska iallafall ge han mat snart och hoppas han somnar efter det!

Måste även önska Lycka till, till Nathalie för jag tror hon ska föda barn nu! ;) Om hon inte redan fått? Det vet man aldrig. Men det är på G iallafall, så senast imorgon är lillplutten ute. Fast jag tror att h*n kommer nu ikväll ;)

Nä, fixa käk till Emil nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0