Godmorgon!

Idag fick jag lite sovmorgon, Emil vaknade först halv åtta. Wihoo ;) Sen dess har vi varit uppe och myst och busat :) Han borde börja bli trött snart igen så då tänkte jag lasta in han till Patrik i sängen så jag får duscha! Kan ju säga att duschen är efterlängtad! Känns som jag aldrig har tid att duscha längre, haah.

Sen blir det även att gå förbi Sara och äta tårta för hon fyller år idag. Grattis grattis grattis!! ;) Så det ska bli gott och trevligt :) Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Patrik börjar jobba 2 så då är jag ensam. Så jäkla trist! Nåväl, om det inte regnar kanske vi knallar till mamma igen för att fördriva tiden :) Tänkte även vara social med Emma idag, var ett tag sen nu :(

Äh, nu ska jag ta en rök och sen mysa mer med Emil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0