Tisdag

Morsning korsning!

Jaha, så var det Tisdag. Vad har jag pysslat med idag då? Inte så mycket faktiskt. Promenerat med Ida, Akela, Ebbs och Foxy till Rimi och tillbaka :) Alltid trevligt att ha nån att gå med! Sen skjutsade jag Patrik till jobbet och for till Storsand med Ebba en snabb sväng. Sen har jag kommit mig hem och diskat och nu sitter jag och nöter här :)

Inte allt för händelserik dag än så länge.

Klockan fyra har jag iallafall tvättstuga, men ska se om jag kan gå lite tidigare. Så jag får det bortgjort snabbare! För sen är det nämligen nånting som kallas för kärringhäng ;) Men tror att det bara blir jag, Malin och Marie.. Så vi är inte så många. Men kul att kunna umgås med kompisar på kvällstid :) Nån mer som vill vara med?

Nä nu nörjar jag bli typ jättehungrig. Ska nog ta och värma upp resterna som finns kvar.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0