Snabbt inlägg

Tänkte dra en snabb rad eller två :)

Dagen har varit lugn. Idag gick jag och Ebba på en promenad helt själva.. Lite småtråkigt att inte ha någon att prata med men då får ju Ebba lite ensamtid med mamma! ;) Var ute och gick i ungefär en timma. Hur skönt som helst! :) Har även hunnit tvätta, så det så!

När vi kom in så skulle Patrik precis fara till jobbet, så vi han inte se han så mycket idag! Men det kommer fler dagar :) Han hade iallafall tagit fram kartongen från förrådet som jag bad han att göra. Se, karlar kan göra nånting vettigt nångång! ;D Så nu har jag även byggt ihop spjälsängen :) Den var fan så mycket större än jag hade fått för mig att den var, haha.. Nåväl, får möblera om lite i sovrummet. Ska köpa en sån där väggställning som jag kan ha tvn på, då blir det bra :)

Sen där vid fyra tiden så tog vi oss en snabbprommis med Ida och Akela och sen har vi inte gjort nå mer idag. Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta oss för jag ville ha middag och mamma skulle göra köttfärssås och spaghetti. Det lät gott, så jag bjöd in mig själv ;D Idag kände jag att jag verkligen inte orkade gå dit.. Har fortfarande ont i fötterna sen långpromenaden igår, haha. Men hem ska jag gå iallafall.. Så en väg blir det ;)

Imorgon blir det stan med Emma. Ska handla en massa kul förhoppningsvis! Ska fan skriva mig en lista på det jag behöver köpa så jag kommer ihåg, för annars glömmer jag mer än hälften!

Aja, lev och må!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja och du ska veta hur sköna kuddarna är:)

2008-04-24 @ 17:32:39
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: Jonna

haha, men anmäl till pite!! Lr gällivare den går inte ut förren i slutet av maj:)
Koooom igen:)

2008-04-25 @ 08:56:06
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Jonna

ja men ta gällivare. Den e i slutet av juni, då kan du:)De e svin fint dära;)

2008-04-25 @ 16:11:30
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Jonna

de e kul men allt annat än billigt.. men ja har tagit d ganska lugnt me kläder å så=)
Roligare sen när man veeet vad de e för kön;)
Dock så e ja ganska säker. Asså inse att ja går in i v 39 i morron. puuh. Tiden går fort.. Har din mage börjat sjunka?

2008-04-26 @ 13:25:23
URL: http://jonna1983.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0