Onsdag

Så var det Onsdag. Dagarna susar förbi, men inte är jag ledsen för det inte :) Helt underbart snabbt går tiden nu :)

Nyss hemkommen från en skön promenad, fastän vädret suger, haha! Kunde gärna ha fått vara sol idag också, men det tyckte inte vädergubben. Gick iallafall till Rimi och tillbaka med Ida och hundarna, sen när Ida gick hem så fortsatte jag och Ebba våran promenad med lite lek i snön och gå-fint-i-koppelträning. Gick rätt bra! :) Nu ligger hon och sussar sött i sängen. Mysvovven min! ;)

Nu har jag inte tid att skriva nå mer, ska hoppa i duschen så jag ser ut som en människa igen och sen skulle Ida bjuda på mat. Korvstroganoff och ris! Gott ;)

2 dagar kvar!! ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det heter inte Rimi längre haha :P Här lyser solen som aldrig förr och det har den gjort igår också :P

2008-04-02 @ 14:05:46
URL: http://hheelleennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0