Ny dag

Och denna dag har det inte blivit många knop gjorda.

Har sovit skit dåligt inatt. Har svettats som en gris och bara legat och vridit och vänt på mig hela natten. Sen vid kvart i fyra så var jag tvungen att springa på toa och efter det hade jag sjukt svårt att somna om! Låg vaken till kvart över fyra för att jag fick för mig att Patrik glömt att ställa väckarklockan, så då väckte jag han där vid tjugo över fyra så han tog sig upp. (Han hade inte glömt att ställa väckarklockan, haha) Sen när han for så somnade jag om efter ett litet tag, sov till nio och då klev jag upp.

Sen en promenad med Ebbs mellan tolv och ett. Läste sen lite i boken jag lånat av Ida tills Patrik kom hem och sen har jag inte gjort typ nånting alls. Vi tog ut Ebbs en sväng vid fem tiden och sen hämtade vi hem mat och nu sitter jag här. Väntar på att Ida och Akela ska komma så ska vi ta en promenad till Rimi. Sen klockan åtta så är det Mannen som talar med hundar, så det ska vi se! Han är så bra tycker jag. Riktigt roligt att se det han gör :)

Sådärja. Det var min tråkiga dag! Hoppas ni andra haft roligare än mig? ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

heeej:) Ser att du oxå har dina lata dagar:)
Ja börjar redan tycka de e lite trist å va hemma. Blir väl bättre när nejbis kommer;)

2008-04-15 @ 07:01:10
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Jonna

jo gärna:) Hojta även om du vill gå me djuren:)

2008-04-15 @ 13:05:17
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Jonna

hehe, jo dock är altanen UNDER 2 meter snö:) haha. men snart tinar de. Men visst e de här vi ska sitta å mögla i solen;)

2008-04-15 @ 14:59:20
URL: http://jonna1983.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0