Ledig?

Känns konstigt. Nu är jag ledig, och kommer vara det fram till År 2009. Hur skumt låter inte det då?! Haha :) Har iallafall inte smällt det ännu, att jag har slutat jobba. Även fast det är Söndag idag och jag är hemma så känns det bara som att jag har helg. Men efter någon veckas ledighet kommer jag nog börja inse att jag faktiskt är ledig.

Annars så har det inte hänt så mycket sen igår då jag skrev sist. Var enbart hemma hela kvällen igår, jag och Ebba. Sen vid tolv tiden så följde vi med Patrik till stan för att skjutsa hem hans mamma. Och sen raka vägen hem till sängen. Skönt som fan med tanke på att jag endast sovit mellan 5-10 natten innan.

Idag så tog vi oss en promenad strax före tolv till mamma och pappa. Mamma bakade rulltårta som vi åt, riktigt gott var det :) Sen efter en timma eller så, så gick vi hem. Var väl hemma till halv tre ungefär. Då gick jag upp till Ida en sväng och var social med henne en timma eller två :) Sen hem, åt nån macka, och sen tillbaka till mamma och pappa för att äta middag! Fläskfilé, potatisklyftor, sallad och pepparsås!! Gott kan jag då säga att det var! :)

Och nu är vi hemma. Kom hem för ett tag sen. Jag nöter dator, Ebba ligger och sover och Patrik är och hjälper Tomas svetsa ihop nån grej till bilen. Blir då en lugn kväll ikväll i soffan. Känner mig så jäkla trött!

Nu har vi iallafall spikat in IKEA. Så det blir på Torsdag till veckan. Så Emelie, om du hinner läsa det här innan jag hört av mig till dig så vet du det iallafall, på torsdag så far vi! Okej? :)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: emelie

okey torsdag!!! ;P

2008-04-06 @ 19:56:50
URL: http://em3lie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0