Bakis?!!

Nej, absolut inte. Men idag har jag iallafall kännt mig bakis! Hur skumt är inte det då? Patrik drack öl igår och nu har han smittat mig med sin baksmälla, haha! :) Taskigt.

Gårkvällen spenderade jag hos Emelie. Alltid lika trevligt :) Fick sitta och mysa i deras nya soffa, ruskigt snygg var den! Riktigt avundsjuk blev jag :) Men förhoppningsvis så far vi och köper soffan vi vill ha snart :) Tog mig hem där vid elva-halv tolv tiden för Ebbs var tvungen att få gå ut. Sen mös jag på i soffan med mitt godis :) Natten var tung, men hey, sånt som händer!

Idag har jag absolut inte gjort nånting alls. Enbart varit hemma! Eller ja, var förbi Ida en snabbis och sen skjutsade vi Patriks mamma till stan, men det räknas inte. Gick ju så snabbt! ;) Och nu är jag också hemma. Skulle behöva gå ut med Ebba en sväng, men det kändes förbannat tungt :( Hon har fan inte fått nån aktivering alls idag så hon är lite ledsen. Men man kan inte alltid ha kul, ellerhur?

Så intressant har min helg varit än så länge. Med andra ord, inte alls intressant!! :P

Soo long suckers

Kommentarer
Postat av: Malin

Soooo loooong :)

2008-04-05 @ 20:53:20
URL: http://malindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0