Löne spec!

Japp! Den kommer idag. Ska bli spännande att se om man får nå pengar eller inte. En liten slant kommer de nog att dyka upp på kontot iallafall. Men läs noga! En liten slant! Tyvärr.. Nåväl, bättre än ingenting! :P

Och vad har då hänt sen sist jag skrev? Inte alltför mycket faktiskt. I Söndags så var jag hos Jenny en sväng och fikade, för hon fyllde år!! :) Grattis igen. I efterskott ;) Det var mycket gott, de kan jag lova! Sen så var vi hos mamma och pappa och käkade goo middag :) Porterstek med mera. Hur gott som helst! Och sen efter det.. Jaa, då var jag förbi Ida en sväng, och sen var jag bara hemma. En slapp Söndag helt enkelt.. Exakt som det ska vara! Men tyvärr så jobbar jag ju dom flesta Söndagarna. Men då är jag extra lycklig då jag inte gör det :D

Och igår så jaaa.. Var jag bara hemma, och sen jobbade jag! Och samma blir det idag. Ska iallafall fara på Djurmagazinet nu snart för att köpa hundmat. Kan ju som vara bra att ha. Eller hur?! Och även då svänga förbi Ica Maxi och handla nån god frukost. Typ baguetter! ;) Det var länge sen..

Aja. Det var allt för mig.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0