Jag ser de snöar

Och där kom snön! Förhoppningsvis så är den här för att stanna denna gång. Det tycker iallafall jag ;) Tog en morgon promenix med Ebbs för ett tag sen. Så jäkla kul när de kommit snö, de tycker Ebba! :) Hon busar och busar.. Som en TOK! :)

Annars idag vette tusan vad som händer. Ska kanske ta en långpromenad med Elin och Bosse. Hade ju som varit trevligt! Så vi ser ju, hon skulle höra av sig efter skolan :) Men annars händer ingenting speciellt. Kanske gå ut och göra snöänglar?! :D

Igår spenderade jag min dag hos Tandläkaren på Porsön med Ida. Haha! :) Hon skulle fixa nån tand. Och efter det så for vi på Hundhuset med Sara, hennes två hundar, och även då våra jyckar såklart :) Det var riktigt trevligt. Lite social träning skadar ju aldrig! :) Sen efter det så for jag till Elin för att se Greys Anatomy. Det gillar vi!! ;)

Här kommer lite bilder från i morse..
image13

Och ännu en till..
image14

Och så en sista :)
image15

Det var allt för oss för denna dag! Uppdatering sker inom snar framtid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0