Vilken SKITKVÄLL

Går hur jävla dåligt som helst idag att jobba. Sur-jävla-fitt-kunder!! Nåväl, får se de åt de ljusa hållet. Sista dagen idag, sen långledigt. Ända fram till på Söndag! ;)

Annars så är väl allt som vanligt, lite halvtråkigt, men vafan! Snart händer väl nå kul förhoppningsvis? :)
Imorgon så ska iallafall jag och Ebba till Marie och Lycka och leka lite :) Det blir kul! Och så ska Marie förhoppningsvis klippa mig? ;) Det skulle behövas, ruskigt slitna toppar har jag!! :/ Funderar även på att vara lite modig och klippa lugg! :P Elina vågade, så då vågar väl jag? Eller? Haah ;) Fårse vad som sker!


Annars så hade jag väl inge mer att säga. Bara att jag har en jävligt dålig dag idag! HAH
ViSes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0