Så var de roliga över, eller?!

Hallåj!

Då satt man här igen efter helgen. Den har inte varit sådär jätte jätte händelserik, men vafan! Alla helger händer de inte saker på ;)

I Fredags var iallafall jag och Emma en snabb sväng på stan, inhandlade mig en maskara bara för att den jag har var från stenåldern, typ!  Sen hängde jag hemma och ute med Ebba hela dagen lång, jätteskönt väder har det ju varit :) Kvällen spenderade jag, Patrik och Ebba ute i Ersnäs hos Johan, som fyllde år! ;) Grattis Johan i efterskott!! ;) Trevlig kväll, satt och surrade och drack lite!

Lördagen hände det inte mycket på. Var lite bakis, men de gick över rätt fort! For till sandgropen i Karlsvik med Emelie, Alex och Rex, så fick hundarna springa lite! Eller rättare sagt Ebba. Rex var så slut, hade redan varit i en annan sandgrop och sprungit! Haha ;) Sen hem och tvätta, sen middag på waldorf (GOTT!) och sen var jag bara hemma! :)


Och idag så var de ju tänkt att jobba, men då sa jag nej!! Vill umgås med Patrik lite, var som ett bra tag sen sist egentligen! :( Så vi ska väl fara och storhandla här på ett tag, sen får vi se vad som händer! :) Nå go middag ska vi nog kunna fixa ihop iallafall ;)

Nä, ska leka med Ebba, hon blev sur och gick och la sig! Haah ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0