Lugn helg

Jajjemen, de har de varit denna helg! Och skönt har de även varit :)

I Fredags vaknade jag och busade lite med Ebba. (ovanligt? NEJ).. Sen vid elva tiden så for vi till Veterinären så Ebba fick Vaccinera sig. Det gick kalasbra!! :) Inte ett pip kom från henne, hon stog bara och käka hundgodis, haah. Vi han även med att vara hos Marie och leka med Lycka ett tag, de var ju kul ;) Sen på kvällen så for jag och Ebba till Emelie, så fick hon leka med Rex, och sen for vi vidare till Jenny. Haha, de blev mycket flängande i Fredags ;)

I Lördags var jag och fikade/käkade lunch på stan med Emelie, Jenny och Loke. Det var som trevligt! :) Inte ofta jag gör sånt längre, så de var riktigt kul :) Sen på kvällen for jag och Ebba till Elina och Jossan och lekte lite. Och sen hem! Haha.. Hunnit med ganska mkt denna helg, men de är ju bara kul.. Så man inte känner att man bara suttit hemma och ugglat ;)


Och nu sitter man på jobbet, igen. Ska väl fortsätta här, haha!

Puss puss, heeeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0