Kanske den kommer nu?

Ja, den där förbaskade sommaren som man går och väntar på! ;) Grymt bra väder nu!! så jäkla häligt ;)

Annars händer inte mycket i mitt liv. Jobbade i söndags, men bara till klockan sju, skönt! :) Sen blev det inge jobb alls igår faktiskt.. vi fick välja om vi ville fara hem(obetalt då förstås) eller vara kvar och leka lekar typ, haah ;) Tänkte faktiskt stanna, men så for alla jag kände, och då for även jag! Så igår fick man vara ledig :)

Fårse vad som händer idag på jobbet då. Om de går att jobba eller vad som sker? Kanske åka hem? ;) Nja, får fan inte göra det idag. Får ju inga pengar!! Hahaha..


Igår tog jag och Ebba våran första långpromenad, gick ända till mamma! ;) Det var skönt som fan.. Ebba blev lite trött i slutet, men de är ju ändå rätt långt för henne. Tog lite längre tid än vad de brukar göra också, nästan en timma! :P Men men, hon fick motionera lite ;) Även idag har vi gått en ganska bra bit, tog nog iallafall en halvtimma :) Så snart kan vi går vart vi vill ;)

Snart kommer även lönen, härligt! Fast så mycket pengar har man faktiskt inte tjänat ihop nu :( Jobbade lite i april, menmen! Sånt som händer.. Lite kan man nog slösa iallafall ;) Förhoppningsvis!

Nä,ska börja väcka Ebba nu, för snart kommer Fanny och plockar upp oss :)
Pusshej, sola åt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0