Äntligen händer det :)

Idag far vi och kollar på valparna, och sååååå jag har längtat ;) Ska bli skitkul!
För tillfället sitter jag och nördar här, Patrik står i duschen och Emelie, Alex och Rex är på träning. Sen kommer dom och hämtar oss :)

Helgen har varit lugn. Jobbade inte i Torsdags, så då var vi förbi hos Elina och Daniel och hälsa på på dagen, sen var vi och storhandla och lite sånt där. Skit skönt var det. Kände mig som en människa igen! Har ju suttit hemma i två veckor, och bara jobbat och sovit. Lite tråkigt! :( Så nu fick man ta sig ut..

På kvällen så blev de att dricka lite cider med Suzie. Satt bara och babbla på hos henne hela kvällen :) Trevligt.

Och igår hände de inte heller mkt. Var hos Elina och Daniel på kvällen. Lekte med Joephine och sådär ;) Sen for jag och Elina till Anne och hälsa på en sväng också :)


Sådär ja. Då har man skrivit mkt, haah! :)

Kanske uppdaterar lite senare och lägger upp nån söt liten valp bild! :)
Nu frukost, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0