Sup och svälj, trevlig helg!

Har blivit mycket alkohol den här helgen, men det är de som hör till ;)

I Fredags så var vi i Ersnäs hela kvällen, trevligt var det. Vi tog det väldigt lugnt.. Jag och Patrik hade ingen hundvakt, och Elina och Daniel hade ingen barnvakt. Så alla var med! :) Men kul var det iallafall!
Igår så blev det faktiskt lite mer alkohol, haha! ;) Jag, Elina och Emma satt hos Emma och drack lite.. Sen kom Magnus och Suzie också, och sen även Patrik och Daniel :P Så det blev en hemmafest som man i princip nästan aldrig har längre. Händer alltid att nån drar iväg, men inte nu! Förutom en viss person som skulle sova, hehe :P Men det var riktigt kul faktiskt!
Idag så mår man som man förtjänar. Inte ett dugg dåligt!! Haha ;) Är inge bakis alls, konstigt men sant! ;) Elina och Daniel sov över här, så vi har hunnit med att vara på GP´s och käka bakismat, gott var det då! Men nu har dom farit hem.. Sen så ska vi även på amstaff/staff träff idag på kronan klockan tre! Ska bli hur kul som helst, att få se en masa massa hundar. Jag längtar ;)

Nä, nu ska jag varva ner, kanske städa undan lite här. Skulle behövas!
Ha det braaa :)

Nån tävlingssida, tss! :P
http://www.lyckochans.se/daceddc3ea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0