Hej och hååå

Så var det Lördag!

Igår så for jag och Ebba till stan och fikade med Emelie+Rex, Marie+Lycka, Thess och Jenny+Loke ;) Gick jättebra! Bättre än jag hade förväntat mig, Perfans!! :P For även på djuraffären och klippte klorna, gick även det bättre än förväntat! Skitbra! ;)

Sen på kvällskvisten for jag och Ebba till Kallax och hängde gäng! Drack lite alkohol och svamla på med Thess, Marie och co :) Riktigt trevlig kväll! Blev inte så värst sent heller, skönt :P

Idag mådde jag skit! Kommer inte ihåg sist jag mådde så jääävla dåligt. Haha! Nåväl, gick över efter ett tag, så då for jag och Ebba till Emelie och Rex och busade! Så vi är nyss hemkomna :) Ebba sussar på för fullt. En riktigt skön dag har det varit. Skulle egentligen tvätta, men pallade inte att sitta inne hela dagen, så fick boka om. Slökorven nummer ett!

Nu ska jag väl fixa lite här hemma. Tänkte även ta och bada Ebba sen när hon vaknat! Får se vad hon tycker om det?? Heeh ;)

Festa åt mig alla där ute i stan. Lulecrusing, yeee! ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0