Det är ööööver nu

Så var den utbildningen klar! Förutom provet som vi ska ha sen.. Fifan vad tungt för skallen, en miljon saker som man ska kunna! Huvva.. Men jag fattade mycket mer idag, så vi får hoppas på det bästa. Det är ju faktiskt kryssfrågor så man kan ju alltid gissa också ;)

Annars så har det absolut inte mycket som hänt sen sist jag skrev, för de var ju faktiskt igår kväll! Har sovit bland annat :P Och nu är jag hemma efter en hel dag i boden.

Ikväll ska jag väl kanske dra mig till Rutvik till Marie och hänga med dom. Dricka nån cider och spela poker! Lät kul :) Inte för att jag är bra på poker, men man kan ju ge det ett försök iallafall :)

Fan, just för tillfället har vi bara kallvatten också! Och jag som måste duscha :( Fast de är jävulskt kul att höra Patrik svära och skrika där inne! Hahahahah :P Han är syr!


Nä, då var det dax för annat!
Vi ses i lingonskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0