Boden Alive+Örontejp

Japp! Det är de faktiskt idag.. Var som sugen på att fara, men nu när det är skitväder (regn alltså) så var det inte så lockande längre, med tanke på att man är ju ute! Men vi fårse.. Kanske hinner bli kanonväder till ikväll? (Lisa, hoppas nu inte på för mycket!) Annars leker livet, min förkylning har blivit bättre, nu kan jag iallafall andas. Och det är ju bra! :) Fast än är jag inte helt återställd..

Igår
så kom Marie&Lycka förbi på dagen. Kul med lite besök, har som aldrig det annars, haha! ;) Även Thess kom också lite senare :) Ebba&Lycka hade kul, de var full rulle! Men det är bra, för nu har dom lärt sig att man även kan koppla av fastän det är en hund i närheten. BRA! Var även och storhandla igår, så nu har man mat igen, jippie!! :P

Och nu har vi äntligen tejpat Ebbas öron, hon är jättesöt! :) Hon bryr sig inte ett dugg om tejpen så det är kanonbra! Hon till och med somnade när vi satte dit den, haha ;) Men ska nog ta bort den redan idag, för att rengöra och tejpa om.. Måste ju se så jag har tejpat rätt, så inte öronen blir helt galna, haha ;)

image9
Söt Ebba med örontejpen! ;)

Nånää, ska gå till tvättstugan nu för att tvätta..
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0