Beslutsångest!

Hej igen!
Igår skulle jag städa, Yeah right!! Haha ;) Han bara med att damtorka lite och plocka undan lite, och sen ringde Elin! Så då gick jag och Ebba dit och lekte ;) Det var kul, Ebba blev trött, haha :P

idag ska jag damsuga!! Har faktiskt lovat Patrik de denna gång. För det ser ut som ett bombnedslag med dam här! :( Så det blir min dag.. Det tar ju säkert hela dagen också, med tanke på hur seg jag är  att komma igång, tss! ;)


Sen så har jag beslutsångest över hur jag ska göra nästa helg! Patrik ska iväg och tatuera klart sin tatuering, och jag har ju som alltid varit sugen på att göra en! Men vette tusan vad jag vill ha.. Och nu så blir jag ju bjuden på en tatuering om jag följer med nästa helg! Hm.. Måste kika på nätet om jag hittar nån som är fin! Haha ;) Jag har ju värsta chansen nu ju!

Nä, ska väl sätta igång och vika tvätten iallafall.. Om jag kommer så långt? ;) Och idag är de sista dagen på jobbet, sen helg ;) Så är ledig iallafall tor, fre och lör :) SKööönt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0