Back to reality :(

Jobba idag, fan!! Blivit så jäkla bekväm alltså, har inte jobbat sen förra veckan på ons eller tor? Kommer inte ens ihåg vilken dag det var. Fatta hemskt att fara dit nu! Haha :) Nåväl, kommer får snusk lite pengar i Juli, så måste dit nu alltså.. Plus att idag är det bajsväder, så då känns de bättre, hehe ;)

Annars så har helgen varit rätt lugn och skön.
I Fredags tvättade jag på dagen. Sen drog jag med Emelie till stan så hon fick följa med mig på hundaffären(jobbigt att bära en 15kilos säck hundmat själv, plus hunden då) och sen for vi hem till henne. Han väl stanna i ungefär en kvar, haha! ;) Sen var det bara att fara och hämta Patrik. På kvällen for jag, Ebba och Emma till Moa och Dan och drack lite alkohoool.. För att sen försöka hinna in på tivolit, vilket jag och Emma inte han! :( Så då blev det hemgång.. Rätt skönt ändå att vara hemma tidigt :P

I Lördags var det slappt. Vi for till mamma och pappa och satt på altanen och glassade litegran :) Sen for vi till storsand och mötte upp Emelie, Alex och Rex så hundarna fick bada! Rex är som en jäkla barracuda i vattnet, hahaha ;) Ebba var faktiskt också ganska modig, hon kunde iallafall simma när vi bar ut henne på det djuuupa ;) Sen var vi bara hemma och slappade. Emma och jag for till tivolit en sväng och åkte två karuseller. Fan vad äckligt det var! Hahah.. Inte van att åka i nyktert tillstånd ;)


Nånää, ska sluta babbla. Ge Ebba mat ska jag göra, sen äta frulle och duscha, så man blir klar nån gång :)
Pussss på er!

Kommentarer
Postat av: Mary

HAha. saken är inte den att du jobbar MYCKET, utan att du JOBBAR. HAha. Din lilla slöfis. (säger hon som inte jobbat på ett år typ)

2007-06-11 @ 07:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0