Poker och Cider, ye

Nu var det minsann ett tag sen jag skrev här faktiskt! Så kanske ska kladda ner några rader ;) Sen sist jag skrev så har det inte hänt nå sådär jättespeciellt som är jättenödvändigt att skriva. Faktiskt! :) Men däremot har det varit alkohol inblandat i princip varenda kväll ;) Men det hör till på Sommaren.. Man blir ju sommaralkoholist. Iallafall jag, heeh :P

I Fredags så var jag först bara hemma på dan, tvättade och sånt skit. Fixade och donade helt enkelt! På eftermiddagen for jag till Rutvik, där vi drack lite och spelade Poker. Jag och Thess på samma lag, hell yeah! ;) Vi åkte inte ut först iallafall, de var välde som var huvudsaken, visst Therese? ;) Nåväl, var hemma tidigt, innan tolv iallafall..

Igår så for vi till Ersnäs och var där ett tag. Tog nån cider där med Moa, Daniel, Dan och Lars-olov.. Sen kom Elina hem efter jobbet, men hon var ju självklart trött. Så de var lugnt för hennes del :) Men de var trevligt, men vi for hem väääldigt tidigt. Var väl hemma kanske strax före tio :) Så då han man nyktra till, och så blev jag sugen på chips, så jag cyklade till Statoil i regnet, hahah :P Uppiggande var det!

Nuså, nu ska jag avrunda, måste duscha för att sedan laga mat till middag som jag ska ha med :)
Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0