PDOL

Jamen visst är det de i helgen. Men dit ska jag inte, för där var jag faktiskt igår! ;) Tack gott folk för en skitbra kväll.. länge sen jag hade sådär kul!! :P (Förutom i Sthlm såklart Thess ;D)


Kvällen började med grillning i Ersnäs med Patrik, Elina, Daniel, Jossan och Bobbis! Och Ebba såklart ;) Gott var då de, och mätt blev jag så det räckte och blev över! Tss.. Sen gjorde jag och Elina oss klara, fit for fight, och då kom resten av högen! (Moa, Dan, Elin, Micke och shaffisen Josef :P) Drog till Pite, åkte virvelvinden, satt i öltält och sliska, dansa på scenen, digga livebanden, gick runt och ranta, och sen hem! Kanonkväll säger jag bara! ;)

Idag har jag väl inte mått sådär kalasbra, men vafan, sånt man får man ta när man har kul :P Men nu lever jag igen, kanske ska ta och tvätta bort sminket? HAHA. Det var det.


Och nu så har även Emelie, Alex och lilljäntan fått komma hem :) Hoppas dom har det bra, och att man får hälsa på nån dag framöver. Hade vartit skoj! :)

Nu säger jag adjökens adjööö, dags att betala räkningar! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0