Hejhej Monica

Tisdag idag, vilket underbart väder. De är ju så att man blir glad, eller vad sägs?
Idag har jag och Ebba busat lite hemma, och legat ute på gräsmattan här ute på förmiddagen och tuggat på pinnar! (Jaaaa Marie, jag har också tuggat på pinnar, okej?;) Sen så rattade vi mot staden för att käka lunch med Marie, Thess och Lycka. Det var gott! Taco tallrik på Dagobert :) Mums fillibabba!

Så just för tillfället så är jag faktiskt lite trött. Kom hem för ett tag sen. Cyklat från Kyrkbyn har jag gjort, hurkurt nummer 1! ;) Eehh?? Sen så ikväll kanske det blir att fara till färjan och ta sig en cider med brudarna! Fårse hur det blir, men nånting skulle vi iallafall hitta på, de var då ett som var säkert :)


Nä, röka nu!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vaddå? Har du också ätit på pinnar Lisa? Hahahahaha! Din lilla kotteklant!

2007-07-04 @ 08:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0