En vecka kvar

Sen far vi till Gävle. Ska bli så grymt skönt att komma bort och bara vara! ;) Slippa tänka på vad man ska äta till middag och vad man ska hitta på. Det får andra göra åt oss istället, hehe! ;)

För tillfället sitter jag på jobbet. Inte så kul, för går tyvärr inte alltför bra för mig just nu! Eller.. Det gör de väl inte för andra heller! Haha :) Har iallafall lunchen att se fram emot som är nu klockan ett. Auli har lagat mat åt oss. Fläskfilé, pommes, sallad och pepparsås! Kan de bli bättre?! :D Gott. Sen klockan fem så slutar jag. Skönt! Då blir det bara att vara hemma och ta de lugnt tror jag. Finns inte så mycket annat att göra :)

Och igår. Ja då gjorde jag inte heller nånting. Satt hemma hela kvällen! Men de var rätt skönt, skulle ju ändå upp och jobba idag klockan tio.

Annars har de inte hänt mycket, och de kommer de mest troligt inte att göra heller. Jobbar iallafall alla dagar nu fram till fredag, för på fredagen är jag ledig! :) Och på fredag så ska jag och mamma på stan och handla kläder åt mig, nice!! ;) Det var ju faktiskt hon som erbjöd sig, så då är de lika att passa på! Hehe ;)

Nä, nu ska jag minsann på toa, sen blir det käk! :)
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0