Dagen D för många!

Idag börjarde skolorna för vissa filurer, såsom Marie och Malin! :) Lycka till! Hoppas det är kul och ni ger gärnet ;)

Annars är det bara en helt vanlig Onsdag för oss andra. Tråkigt, men sant! Hmh, vad har hänt sen sist jag skrev? Faktiskt ingenting! Har jobbat, suttit hemma, jobbat, suttit hemma ochså har de fortsatt såå.. Men nu är de idag och imorgon kvar, sen helg två dagar iallafall :)

En till bra sak, de är ju att lönen kommer på Fredag!! :P Och lönespecen får jag idag på jobbet. Så vi får ju se om jag ska skratta eller gråta?! Har absolut ingen aning om hur mycket jag kommer få. Hoppas på att de iallafall är 7000, men man vet fan aldrig, har ju haft semester så! De visar sig idag :)

Jahapp. På tal om löning på fredag så kanske man ska ta och festa nå då? Ida och Emma var då på partyhumör :) Så vi får se hur det blir! Säkert händer nånting kul iallafall :)

Nåväl, nu har jag skrivit lite, och de får räcka så. För nu ska jag ta och käka frukost, hungrig som aldrig förr!!
På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0