Börjar närma sig nu :(

Tjohej! Vad har hänt sen sist jag skrev? Inte mycket faktiskt :) Lite alkohol har ju givetvis varit inblandat, hahaha! Men de är sånt som hör till. Vi hade lite fest i Måndags (Inte jag&Patrik då) så de var trevligt, blev rätt sent faktiskt! Sen igår (Tisdag) så hjälpte jag Moa städa ur lägenheten på lövis. Så nu glänser den! :D Efter det så bjöd hon mig på MAX, och sen på en cider som tack för hjälpen! Söt Moa ;) Tack själv!! :P


Börjar känna mig lite deprimerad faktiskt. Med tanke på att jag börjar jobba igen på Söndag!! :( Tiden har gått så jäkla fort så de är fan i mig inte sant! Men men, finns inte mkt att göra åt saken. Får bita ihop helt enkelt! Blääääää

Nå, frukost nu. Sen vette tusan vad man ska göra idag, de är ju kasst väder! Nån som vill hitta på nå? ;)
By the way, ska lägga upp lite fler bilder på pixbox idag från min och therese lilla tripp :)

Kommentarer
Postat av: Sviken :(

Men du är ju typ den största svikaren i stan! :) Vet du har jävla kul vi hade igår :) Du skulle vart med :) Hahah

2007-08-02 @ 12:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0