Sommarlov! Typ.

Idag var sista inlämningsdagen på alla de uppgifter vi gjort. Och det känns hur jäkla skönt som helst att jag nu är färdig med allt!! :) Sen om allt blir godkänt är ju en annan femma.. Men allt är då inlämnat så nu kan jag släppa det! ;) Nu återstår det bara två veckor i skolan i Kalix innan jag officiellt går på "sommarlov". Känns hur bra som helst! Pluggat ett år har jag gjort och det här året känns som det snabbaste året ever :P Ett år kvar, sen är jag färdig.

Annars händer det inte så mycket för stunden. Förhoppningsvis är sommaren på väg?! Den är efterlängtad, tro mig! :) Imorgon jobbar jag extra mellan 7-16.. Visst fan hade det varit skönt att vara ledig med familjen, men å andra sidan så behövs pengarna! Och det gäller ju som sagt bara en dag, sen är jag ju ledig Söndag och Måndag innan "vanliga" veckan börjar igen.

Nu ska jag dra med mig Patrik och Ebba ut så vi kan ta en prommis till dagis och hämta hem plutten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0