Vissa har sommarlov..

Visst är det så! Emil har sommarlov från dagis nu (han gick sista dagen i torsdags) och Patrik har semester i fyra veckor. Lyllos dom!! ;) Själv ska jag jobba hela sommaren.. Men jag klagar faktiskt inte. Mitt schema är sådär superduperjävlabra så jag har väääääldigt mycket ledigt också, så jag hinner njuta av de fina sommardagarna ;) Nästa vecka jobbar jag enbart Söndag, och då är det endast fyra timmar em/kväll, så jag hoppas på bra väder till veckan :D

Annars har den här veckan lunkat på bra. Ledig Måndag, jobbade Tisdag och onsdag och sen var jag ledig Torsdag och Fredag innan helgjobbet drog igång både Lördag och Söndag. Men som sagt, jag klagar inte, trivs så förbannat bra! :) Torsdagen spenderade jag en sväng på stan med Jonna och hennes trollungar ;) Shoppade lite nödvändigheter men även lite mindre nödvändigeheter.. Sånt jag "bara" ville ha med andra ord ;) I fredags (igår) så var jag och Emil i stan på förmiddagen där vi uträttade lite bankärenden, strosade lite i affärer och åt lunch. Riktigt myspys! :) Sen var vi i Boden på alive då pappa Patrik slutade jobbet.. Vi strosade lite på tivolit och åt mat :) Kvällen spenderade Emil i stugan med farmor och alla andra som var där. En riktigt nöjd och lycklig kille helt enkelt :) Han verkligen stormtrivs där och det är så kul! :)

Som sagt, idag har jag jobbat, 7-16.. Dagen har gått extremt fort faktiskt! Skönt :) Väl hemma så for vi alla ut och åt middag och sen har vi myst på här hemma med bus, bad och mys! <3 Emil var vaken rätt länge, efter åtta iallafall, och han stupade verkligen i säng. Jag lovar att han sov inom 5-10 minuter då han hade lagt sig :) Själv har jag bara tagit det lugnt och njutit av min älskade soffa! Imorgon är det jobb igen, 13-21, så sova hinner jag också med ;) Sen är jag som sagt ledig i nästan en vecka så hoppas på massa sol så vi kan juta ute :)

Eftersom jag jobbar hela sommaren så kommer vi inte åka söderut nånting denna sommar. Känns väldigt tråkigt eftersom vi hatr gjort det vaaarje sommar :/ Men nånting ska vi hitta på så jag har iallafall lagt undan en slant så det kan hända att vi drar till Lycksele nån gång framöver och sover natt. En minisemester med andra ord! :) Vi får se helt enkelt.. Sen om vi åker själv eller om Anna-Karin och hennes familj följer, det får tiden utvisa ;)

Nu ska jag avrunda så jag får mig lite sömn, men först bjuder jag på några härliga bilder :)







Ps; Har jag sagt att jag ÄLSKAR min nya telefon?!! Alla bilder är tagna med den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0