Nu är rulliansen igång!

Godmorgon.

Gick bra på praktiken igår.. Känns som att jag redan kommit in i gruppen, det känns bra! :) Idag jobbar jag samma som igår, halv ett till nio, så farmor hämtar Emil även denna dag :)

När jag skulle gå ut på praktik, vilket är/håller på i 12 veckor (3 Månader) så var jag lite orolig över arbetstiderna. Inom detta yrke är det mycket eftermiddagar och kvällar och eftersom Patrik jobbar eftermiddag/kväll varannan vecka var jag orolig över att det skulle krocka extremt mycket och att vi skulle behöva barnvakt i princip heeela tiden. Men sån tur som vi haft trodde jag fan inte var möjligt att ha! Så under dessa 3 månader (dock bara fem veckor kvar nu) så är det endast 5 eftermiddagar/kvällar som krockar och det är ju egentligen ingenting!! Så himla skönt alltså :)

Nuså.. Nu har jag ordbajsat lite, haha ;) Idag blir en lika lugn dag som igår. Lämnade Emil på dagis klockan nio och strax ska jag ta ut Ebba på en morgonpromenad. Sen finns det inte så mycket tid kvar egentligen.. Hinner iallafall göra mig redo och äta lunch och sånt som ska fixas! :)

Är sen ledig Fre-Sön, ska bli superskönt! :) Får se vad vi då hittar på, det har jag ingen som helst aning om. Men nånting kul kan man säkert göra? Om vädret tillåter kanske vi kan ta en tripp till stan och åka lite på grisen? Den har vi intre ens sett ännu :P

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Då passar det nog bättre om 2 veckor. Johan är ledig i morgon så vi ska mysa på lite har vi tänkt!



Ja det känns så overkligt att han inte finns. Även om vi inte träffats så mycket senaste tiden. Då man tänker på alla samtal och det vi haft, då känns det i hjärtat:(

2011-01-13 @ 15:08:53
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0