Ajaj!

Gokväll.

Sen sist jag skrev har det inte hänt alltför mycket. Haft praktik Tisdag och Onsdag, dagtid. I Torsdags var jag ledig och det var även Emil. Pappa/morfar kom hem till oss i Onsdagskväll för att övernatta en natt och sedan åka vidare Torsdag eftermiddag. Så Torsdagen spenderade vi med Morfar :) Vi åt lunch i stan, åkte griiiis, kollade på tåg och lekte ute. En störtnöjd Emil! :) Dock var han inte lika nöjd då Morfar åkte klockan fyra, men men.. That´s life! :/

I Fredags skulle jag ha praktik igen från 12-22.. Men Patrik gjorde sig illa på jobbet på Fredagförmiddag och fick åka till Sunderbysjukhus en sväng för att sy några stygn så jag blev hemma med plutt eftersom Patrik hade ont. Kvällen spenderade jag hos finaste Tessan i Sunderbyn. Riktigt mys!! :)

Idag skulle jag också haft praktik mellan 9-18.30 men blev hemma även denna dag då Patrik fortfarande har lite småont. Visst, jag hade ju kunnat åka iallafall, Emil är ju inte alltför jobbig ;) Men då det handlar om påklädning så hade det nog varit lite tufft! Dagen idag har vi iallafall spenderat ute hela dagen lång, både i stugan och här hemma. Haft en riktig mysdag! :D Kvällen spenderar jag och Patrik i soffan och gör så lite som möjligt. Känner lugnet :) Imorgon är det också praktik, och imorgon ska jag dit! Så är det bara. Får så himla dåligt samvete då jag är hemma även fast det har behövts. Men imorgon är jag back in buisness ;)

Kan även meddela att våra innerdörrar var dom och hämtade i torsdags, så snart får vi fina vita dörrar. SOM jag längtar! :P

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0