Tönt?

Gokväll.

Lördagskvällen spenderade jag enbart hemma. Var rejält uttråkad och rastlös en stund där på kvällen så jag sprätta en cider och gjorde färdigt första uppgiften i psykologin och skickade även in den på Lördagkvällen. Det ni, haha! ;) Jag, plugga, en Lördagkväll! Har aldrig inträffat förut, men nån gång måste ju vara den första ;) Men det är ju också en utbildning jag valt att gå så det är ju såklart intrressant också :)

I Söndags så sov jag till tio, så jävla skönt!! :) Tog ut Ebba och kände lugnet här hemma med Patrik och Daniel. Klockan tolv skjutsade jag Patrik, Daniel och Ebba till Sunderbyn och sen vidare till MAX där jag tog med mig lunch hem. Gött! ;) Hämtade mitt lilla hjärta strax efter ett och vi for direkt till Rutvik :) Där bjöds det på underbart gott fika och jättetrevligt sällskap! :) Halv fyra for vi vidare.. Vi for och hämtade upp Patrik och Ebba och sen vidare till Mjölkudden där det blev paltmiddag. Så jäkal gott! :) Emil sov ingenting på dagen så han var skittrött redan vid sex, så han kom i säng strax efter halv sju. Jag, Ebba och AnnaKarin tog en prommis till storheden där vi handlade på Maxi och sen hem igen. Kvällen spenderade jag i soffan med godis (förutom allt spring till tvättstugan såklart).

Idag har plutt varit på dagis. Jag har pluggat lite här hemma på förmiddagen men också hos Anne så vi kunde ordbajsa tillsammans! ;) Tre var vi hemma från dagis så jag och Emil delade på en grodbakelse innan vi gick över till AnnaKarin och barnen :) Vi hängde ute till klockan fem och då var middagen klar hemma, så då gick vi hem ;) Korvsoppa fick det bli idag, supergott! Emil älskade det :) Även denna kväll tog jag och Ebba en promenad med AnnaKarin. Denna gång gick vi runt Kyrkbyn, superhärligt! :) Får se vart vi promenerar imorgonkväll? :P

Har nyss gjort färdigt uppgiften som jag påbörjade idag, så nu är jag klar för idag! :) Så idag har jag skrivit om olika depressioner och imorgon fortsätter jag med Självmord. Man blir ju verkligen munter av alla dess uppgifter, jag looooovar. Haha! ;)

Tack för idag, slut för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0