Still going strong!

Goddag.

Gårdagen bestod av pluggande på dagen. Sen vart en lite prommis med Ebba plus lite utelek och bollkastning innan det var dags att cykla till dagis. Var där strax innan fyra och hämtade hem inte bara ett barn, utan två!! :) Jag och Emil skulle nämligen till Anne och Kevin och äta middag så jag tog med mig Kevni och så gick vi hem till dom och lekte på baksidan i väntan på att Anne skulle komma hem! Så kul att grabbarna leker så bra tillsammans :) Kvällen spenderade jag med Maja. Hon visade mig hur en rapportskrivning ska gå till (TACK snälla du!) och så surrade vi ju också såklart :)

Nu sitter jag också och pluggar lite smått. Dock inte särskilt mycket för jag har inte den där superorken! Men har iallafall skrivit klart min essä/berättelse som ska in i rapporten så nu är den fixad. Ikväll glider jag också förbi Maja och gör klart mitt arbete, så får hon rätta ifall jag gör fel ;) Imorgon blir det också lite pluggande på dagen och sen tar jag nog helg. Kanske. Jag ska iallafall se till att inte göra nå skolarbete ALLS ihelgen. Man måste få vara helt ledig också annars blir man ju knäpp!

På Fredag är det löning. Ska nog mest troligt till stan en sväng då och kolla om jag hittar nå kul? Allitd lika kul ;)
Nu rökpaus, sen göra färdigt en sak som jag påbörjat och sen lägger jag ner för dagen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja jag e ju så sjukt glad idag=) hihi

Hoppas du och sötemil har det bra=)!

2010-09-24 @ 14:36:15
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0