Nu börjar V.2 :)

Så var denna helg över. Shiiiises så fort det har gått! Jag hänger inte riktigt med i svängarna.

Idag var det som sagt storstädning på schemat. Och för en gångs skull så har jag gjort det som stått på mitt dags schema, haha! ;) Dock så gjorde jag inte allt på förmiddagen. Jag damsög och skurade just innan Emil skulle gå och lägga sig. Men bättre sent än aldrig, eller hur?! ;) Annars idag så har vi hunnit med lite ute aktiviteter med A-K och tjejerna! Riktigt kul som alltid :) Emil och Ronja leker så himla bra tillsammans. Och Olivia försöker hänga med.. tyvärr går det inte så fort för henne ännu, men nästa sommar, då jävlar! ;)

Ikväll har jag varit snäll och skjutsat Anne på jobbet :) Efter det så hämtade jag in tvätten, sen en dusch, och sen dess har jag i princip suttit här, haha :) Imorgon är det fullt ös igen! Ska bli spännande och se vad vi får lära oss denna vecka?! Vet så mycket som att det är psykologi, men det finns ju mycket kring det ämnet. Vi får se helt enkelt ;) Vet inte om jag skrev det tidigare, men vi har redan fått en läxa i KBT. Så Emelie, ifall du läser det här så behöver jag din hjälp! Fattar fortfarande ingenting, haha! hur ska jag då veta vad jag ska välja för bok att redovisa?!! Ojoj, jag märker verkligen att det var läääänge sen sist jag pluggade. Kan typ ingenting!

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig, ska upp 6.15 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0