Dålig stil

Usch så dålig jag blivit på att uppdatera! Skämmes Lisa.

Sen sist har det inte hänt alltför mycket kan jag påstå. Lite plugg, och då menar jag verkligen LIIITE. Har ingen lust eller ork, blä! :/ Nåja.. Fredagen var det möte i Synderbyn på Hammarbacken. Det kändes bra så förhoppningsvis kommer jag spendera min tid där i hela sex veckor efter jul. Hoppas! :) Efter det vart det en fika hos Anne med henne och Sandra. Trevligt :) Då Patrik slutade jobbet gjorde vi lite ärenden och sen blev det McDonalds mat till middag. Eftermiddagen spenderade vi ute med AnnaKarin och barnen :) Kvällen spenderade jag hemma, i soffan.

I lördags vart det en lugn förmiddag här hemma. Då Emil vilade for jag och köpte min efterlängtade jacka! Så nu äntligen är den i mitt förvar, haha ;) Sen då plutt vaknade for vi till Jenny och Loke där barnen busade och jag och Jenny surrade ;) Hemma var vi igen vid halv fem så då vart det gomiddag som pappa Patrik gjort. Fläskfilé, potatisgratäng och sås :) Även denna kväll spenderade jag hemma (vad har hänt med mig?? Jag brukar ju inte sitta hemma på kvällarna och uggla, det har jag ju typ ALDRIG gjort, haha!) så då passade jag på att baka lite också. Marie hade lagt ut receptet på Silviakakan som jag har velat ha, så den bakade jag minsann! Det går otroligt fort att göra den plus att den är sjukligt god!!! Alla är nästan slut redan, haha ;D

Igår tänkte jag vara lite busig och dra till badhuset med Emil på förmiddagen. Trodde att det skulle vara väldigt omtyckt, men tänk så fel jag kan ha! Han sa bara nej nej nej i omklädningsrummet och VÄGRADE ta av sig nånting. Fick inte ens av han jackan eller mössan. Så då fick det vara, vi for hem istället! Så jag betalqade 40 kr för att stå i omklädningsrummet i 5 minuter, vad roligt! ;) Eftermiddagen spenderade vi på Mjölkudden där vi fick oss middag i våra magar. Sen på kvällen vart det att tvätta (som vanligt på söndagar) och bara känna lugnet.

Idag har jag faktiskt gjort lite nytta vad det gäller uppgifter. Dock inte så mycket har jag gjort, men bättre än ingenting! ;) Klockan två ska Patrik hämta upp mig, Emil och Ebba vid dagis också ska jag dumpa av alla hemma och jag och Anne far vidare till Sävast där vi ska på möte på Sävastgården. Förhoppningsvis får jag spendera 6 veckor före jul där. Vi får se bhur det går ;)

Nu ska jag fixa klart en sista sak och sen ger jag upp för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0