Helgen är här!

Iallafall för mig :) Ledig nu Torsdag och Fredag sen är det praktik hela helgen lång! Men tror nog det blir kul iallafall, massa saker ska vi hitta på :)

Dagen idag har gått bra. Kom mig hem strax efter fem så hämtade upp Ebba då, sen en sväng på Maxi och sen till Mjölkudden där mitt lilla hjärtegryn var :) Middag fick jag också, lasagne, gott! :) Både igår och idag har Emil somnat sent. Varför vet jag faktiskt inte? Han har legat i sin säng och ropat på mig lite då och då, så tyst har han blivit efter åtta snåret nån gång, kanske tillochmed närmare halv nio innan han blivit tyst. Men inte sover han nå längre för det inte! Knasiga barn ;)

Imorgon ska Emil få gå på dagis fastän jag är ledig från praktiken. Har nämligen en endaste uppgift kvar att göra för att sen vara helt klar (för den här gången), så jag ska sikta på att göra den imorgon! Skönt att sen bara ha praktik i fem veckor och slippa plugga ;) Samma efter jul, då är det praktik i sex veckor innan skoluppgifterna börjar rulla in igen :P Men då kanske jag hunnit bli less på praktiken så jag tycker det är superkul med uppgifter, vem vet? ;)

Nu ska jag dra mig ut med Ebba så hon får kissa av sig en sista sväng, sen blir det nog sängen, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0