Efterlängtat nå jävulskt!

Idag är det Lördag. Sist jag slrev så var det Måndag. Veckan har gått sjukligt fort!

I Tisdags städade och tvättade jag, himmel så fint det faktiskt går att ha hemma, haha. Om man så bara orkar! ;) Onsdag och Torsdag var det praktik för fulla muggar. Eftermiddag båda dagarna. Men tiden går fort när man har roligt ;)

Igår så for jag, Patrik och Emil till Leos lekland på förmiddagen, väldigt uppskattat från Emils sida. Kul för mig och Patrik också då vi fick leka av oss lite :P Blev även en lunch där också, väldigt gott. Hem for vi vid tolv så Emil fick vila ett tag.. Medans han vilade passade jag på att åka förbi Barnenshus och Dollar en snabbis. Hem kom jag mig med ett par nya julgardiner, några pumlor och fiskelina ;) Då plutt vaknade till liv så for vi och storhandlade på Maxi, hem kom vi med mycket mat. Mmm :) Kvällen spenderade jag hos Jenny och Fredrik, lika trevligt som alltid :)

Idag överraskade Emil mig med en rejäl sovmorgon! Upp klev vi 8.50, underbart :) På förmiddagen så har jag och Emil juloyntat här hemma! Nu har jag verkligen fått den där myskänslan man brukar få då det närmar sig jul. I love it :) Sen klockan ett så for vi till Loke som fyller 4år idag! Helvete vad tiden går fort :) Där bjöds det på gott fika och massa trevligt folk :) Stannade ett ganska bra tag för hemma var vi igen klockan fyra! Då vart det middag, diska, bus, mys och sen slängde jag Emil i säng just innan sju. Han var trött! Sen dess har jag inte gjort alltför många knop. Varit förbi Maxi en sväng och handlat lite småsaker och nu har jag precis kommit ut från duschen!

Jag har en lång helg nu, i fyra dagar, och än så länge har den varit sjukt bra måste jag säga!! :) Är ledig imorgon och på Måndag också, så hoppas dessa två dagar blir lika bra. Men det tror jag nog :) Imorgon ska vi på skylt söndag med farmor Anki och strosa, blir säkert trevligt :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0