1 dag kvar!

Imorgon är det dags för hemtenta. Första (hem)tentan jag har på vääääääldigt länge, en sisådär typ 3 år sen sist. Känner mig lite nervös faktiskt! Vi får se hur det går, förhoppningsvis bra! :)

Idag vart det inge plugg alls. Med andra ord så blev dagen inte som jag tänkt mig. Den vart tillochmed bättre! Får man säga så? Blev en waldorf dejt med Jenny idag på lunchen. Väldigt uppskattat! :) Sen for jag vidare till BArnens hus bara för att titta. MEN.. Givetvis så hittade jag den julklapp som Emil vill ha. En lyftkran!! Det är det enda han pratar om då man nämner tomten, han vill verkligen ha en lyftkran av tomten. Gullungen! ;) Så en lyftkran rikare var jag då jag kom hem :P

Efter middagen promenerade jag och Emil förbi hos Suzie med familj. Suzie fyller nämligen år idag, GRATTIS!, så vi gick dit ner och fikade och surrade ett tag :) Emil kom i säng först klockan åtta idag, men det gjorde ingenting eftersom han var på sånt toppenhumör :D

Kvällen har jag spenderat hos Anne där vi kollade på Anna Ankas program och sen Desperata. Nice! :)
Nu ska jag kika vidare och sen gå och sova. Måste vara utvilad inför tentan imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

:) det tar sig!

2010-11-10 @ 00:02:30
URL: http://rockstarmadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0