Tisdag va?

Blev att fara till Jenny idag :) Vi tog en morgonpromenad med hundarna i det fina vädret och sen for vi vidare på lite ärenden såsom Dollarstore, Lulebo och Colorama. Dock inte mina ärenden, men iallafall! ;) Kom mig hem för bara en liten stund sen, så passar på att nöta lite innan Mr K ska hämtas hem från dagis. Idag får det då minsann bli en promenad dit, så fint väder! :)  Måste bara komma ihåg att pumpa luft i däcken på vagnen innan jag går dit för nu är dom nästan helt tomma, haha!

Ikväll är det jobb, igen. Men sen är det bara Onsdag och Torsdag kvar och sen är jag ledig i 2 dagar igen! Tycker tiden bara springer iväg nuför tiden, men det är ju ganska skönt för då är snart våren och sommaren här! Underbart :) Nu är jag faktiskt lite less på all denna snö.

Äh.. Ska pumpa vagnen redan nu så det blir gjort, kommer säkert glömma annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0