Innehållsrik dag?

Nja. Det vet jag inte om jag kan påstå. Mestadels av dagen har spenderats på jobbet. Och flera gånger under dagen tänkte jag åka hem, mådde skitkasst! Hade huvudvärk, hosta och snor som fan. Ni vet sånt där jobbigt snor, inte sånt som rinner utan sånt där som har klistrat sig fast så det känns som att hela hjärnan är full med snor! Usch. Nåväl.. Jag höll ut hela dagen så jag är nöjd :)

Morgonen började halv nio, skönt att få lite sovmorgon! ;) Just efter halv tio gick jag, Emil och Ebba ut. E & E busade i en snöhög och jag tittade på! :) Väl inne vart det lunch och sen sova för plutt.

Eftermiddagen har spenderats här hemma i soffan. Efter jobbet for jag och köpte lite cola och ostbågar så jag har bara degat i soffan och sett på Wallander. Som kanske det flesta vet så är jag inget fan av svenska filmer/serier men just den här wallander filmen tyckte jag var svin bra! :) Hoppas det går nå fler wallander filmer nästa Söndag? :)

Nu ska jag borsta gaddarna och gå och sova, blir säkerligen en tidig morgon imorgon!





Världens finaste kille med långhåret! Nu måste han verkligen klippas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0