Söndag.

Visst fan lyckades han Emil få en bra natt inatt! La han just innan sju igår och pojken vaknade halv åtta imorse. Jag kände mig gymt utvilad faktiskt! Halleluja ;D Vid halv tio kom vi oss ut jag och Emil med bägge hundarna. Tog en kort promenad med djuren och sen stannade vi i lekparken en stund.

Till lunch åt vi resterna från middagen igår. Dock så blev Emil utan bröd, han fick makaroner till :) Han åt jättemycket! Utav allting också. Makaroner, köttfärs, gurka, majs, riven ost.. You name it! ;) Då vi hade ätit klart packade vi väskan och tog oss allihopa (föurom Hjalle, han fick stanna hemma) en promenad till Kyrkbyn där det var marknad. Dessvärre somnade aldrig Emil i vagnen så nu är han inte alltför munter, men det är smällar man får ta ibland! Var iallafall trevligt att komma ut lite :)

Till middag blir det fiskpinnar, mos och remouladsås. Gott :) Sen tänkte jag dra ut Emil och leka lite så han håller sig vaken ett litet tag till :) Förhoppningsvis somnar han tidigt idag för annars kommer han vara ett åskmoln!

Nu, underhålla barnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0