Godmorgon!

Ännu en tidig morgon, puh! När vill han sova min Emil? Förhoppningsvis blir han bättre på det snart! Väldigt snart! Men jag ser fram emot imorgon för då är jag det jag som ska sova, det är då ett som är säkert!! :)

Idag är det dagis för plutt. Dom blir inne idag hela dagen eftersom att det är så satans kallt just nu! Hela 28 minus ute! Helt sjukt att det kan vara så kallt, hur är det möjligt?! (Klart som tusan att jag vet att det är möjligt ;) Nåväl.. han får leka av sig och det är de som räknas :) För min del blir det lugna puckar här hemma under tiden.. Tänkte iallafall vila en stund då jag kommit mig hem från dagis, så himla trött är jag! Och nej, ska inte spva hela dagen, för min pappa ska komma hit idag vid elva snåret. Han skulle prata om framtiden. Vi får väl se vad han har att säga om den? :)

Nu är Emil jättearg på mig, som vanligt. Han hatar när jag sitter vid datorn!
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0